هموطن آنلاین _دانشمندان دریافتهاند آب انار به علت دارا بودن آنتی اکسیدان برای قلب مفید است. خوردن روزانه یک لیوان آب انار میتواند میزان فشار خون را تا یک سوم کاهش دهد.
هموطن آنلاين_ شكلات ميتواند خطر بروز حمله قلبي در خانمها را كاهش دهد. بر اساس تحقيقاتي كه بتازگي در كشور سوئد انجام گرفته، زناني كه شكلات ميخورند كمتر از سايرين در معرض ابتلا به سكته مغزي قرار دارند.
هموطن آنلاین _ به تازگی پژوهشی توسط دانشمندان استرالیایی انجام شده كه بیانگر ارتباط كاهش نسبتا قابل توجه فشار خون با نوشیدن چای سیاه بوده است، به همین دلیل ما بر آن شدیم تا سایر فواید نوشیدن چای را گردآوری كنیم.
هموطن آنلاین _زیتون از محصولات گیاهی بسیار با ارزش و مفیدی است که باید آن را در سبد غذایی خود قرارداد و روزانه به مقدار مناسب و لازم از آن استفاده کرد.
هموطن آنلاین _گیاه رازیانه با تغییر در ترشح هورمون ها و متعادل كردن آنها باعث افزایش شیر مادر می شود و تأثیر آن بر زیاد شدن شیر از نظر علمی ثابت شده است.
هموطن آنلاین _سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه« مصرف کنندگان بایستی دقت داشته باشند محصولاتی را که مورد تایید وزارت بهداشت است خریداری و مصرف کنند.» گفت:« افراد نبایستی مصرف ماهی تازه را فراموش کنند و توجه داشته باشند که نباید اسنک ماهی را جایگزین ماهی تازه کنند.»
هموطن آنلاین _پزشكان در یك مطالعه جدید هشدار دادند در افرادی كه زیاد نوشابه انرژیزا مینوشند احتمال اینكه گرایش شدیدتری نسبت به مصرف نوشیدنیهای الكلی پیدا كنند به مراتب بیشتر از دیگران است.
هموطن آنلاین _يك فوق تخصص گوارش گفت: ميوههاي پخته و كمپوت شده حاوي خواص ميوههاي خام مانند ويتامينها، مواد جلوگيري كننده از پيري و آنتي اكسيدانها نيستند و ارزش غذايي آنها از بين ميرود.